آخرین اخبار
کد مطلب: 125555
سرپرست فرمانداري لردگان با صدور پيامي گفت:
نام گذاري «روز بزرگداشت شهدا»، فرصت ارزنده اي است براي تبيين و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت
تاریخ انتشار : 1396/12/22 08:38:38
نمایش : 2427
همزمان با روز بزرگداشت شهدا سرپرست فرمانداري لردگان طي پيامي، تاکيد کرد: نام گذاري «روز بزرگداشت شهدا»، فرصت ارزنده اي است براي تبيين و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و رسيدن به اين باور مهم كه اقتدار و عزت، استقلال، رفاه و آسايش امروز خود را مديون ايثار شهيدان و صبر و وفاي خانواده هاي معظم شهداييم.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛
متن پيام برهان حسين پور سرپرست فرمانداري لردگان به مناسبت روز شهيد 

شهادت بالاترين فضيلت الهي و زيباترين ارمغان آسماني است كه نصيب شهداء اين پاك ترين بندگان خدا و جهادگران و مجاهدان مخلص راه حق مي شود.

انسان هاي پاك سرشتي كه با تأسي به سرور و سالار شهيدان، حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) و در لبيك به نداي ملکوتي مولاي خويش، سر ارادت بر آستان حضرت ربوبيت ساييده و گوي سبقت را از ملائک ربودند و شهد شيرين شهادت را چشيدند و با «نفسي مطمئنه» به مقام و مرتبت «راضيه مرضيه» رسيدند.

مجاهداني كه در كارزار دفاع مقدس، جان خويش را در كف اخلاص گذاشتند و خالق ناب ترين و باشكوه تربن جلوه هاي ايثار و شهادت و پايمردي شدند.

شهيد به عنوان ستاره هاي درخشان و گنجينه هاي ارزشمند تاريخ امروز و نسل فرداي ما، ياد و نام جاودانشان، زينت بخش كتاب زرين سراسر حماسه و سرافرازي مردمان اين سرزمين و راه پرفروغشان همچون چراغ فروزاني براي هميشه تاريخ بر تارک عرش مي درخشد.

مردان مردي که در راه عزت، شرف و کيان اسلام، انقلاب و ايران سرافراز، تا آخرين قطره خون پاكشان، شجاعانه و مردانه قامت راست کردند و استقلال، آزادي و حيات عزتمندانه را براي اين كشور و ملت بزرگ به ارمغان آوردند.

نام گذاري روز 22 اسفند بنام «روز بزرگداشت شهداء»، فرصت ارزنده اي است براي تبيين و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و رسيدن به اين باور مهم كه اقتدار و عزت و استقلال و رفاه و آسايش امروز خود را مديون ايثار شهيدان و صبر و وفاي خانواده هاي معظم شهداييم.

 فرصتي ناب براي انديشيدن در اين واقعيت كه رمز پيروزي و دوام و بقاء انقلاب اسلامي و عزت، صلابت و اقتدار خيره كننده اين نظام در طول 40 سال حيات پر بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي و تمام پيشرفت ها و داشته هايمان در اين سال ها همه و همه، مديون ايثار و جانفشاني شهيدان والامقام و فداكاري هاي ايثارگران معزز بوده و بايد همواره قدردان و شاكر اين عزيزان باشيم.

اينجانب ضمن بزرگداشت اين روز ارزشي بزرگ، ياد و خاطره همه شهيدان والا مقام ايران اسلامي به ويژه ٢٨٨ شهيد عزيز و گلگون كفن شهرستان لردگان را گرامي داشته و با ارج نهادن به صبر و استقامت خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران ارجمند كه به حق چشم و چراغ اين ملتند، از درگاه ايزد منان، مجد و عظمت روزافزون ايران اسلامي و اعتلاي هر چه بيشتر مقام رفيع شهيدان هميشه جاودان تاريخ و امام بزرگوار شهيدان را مسئلت دارم.

انتهاي خبر/630 ل
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس